Definitie van online marketing

Online marketing is het proces van creëren, leveren en communiceren van de waarde van een product of dienst en het relevant maken voor klanten, zodat zij zich gedwongen voelen om een product of dienst te kopen of af te nemen wanneer ze uw merk online tegenkomen.

Online marketingtechnieken

Er zijn veel manieren om internet te gebruiken om promotionele marketingberichten aan consumenten te laten zien. Dit kan bestaan uit zoekmachine marketing, e-mailmarketing, sociale media marketing en display-advertenties (ook bekend als bannerreclame).

Conversie Optimalisatie

Weet u hoe goed uw website bezoekers omzet in klanten? Onze experts op het gebied van conversiepercentages zullen tests uitvoeren om uw conversieratio’s te verbeteren. We al diverse bedrijven uit verschillende branches geholpen om de conversiepercentages van hun website te verdubbelen, te verdrievoudigen en zelfs te verviervoudigen.

Een internetmarketingcampagne hoeft niet allesomvattend te zijn. Niet alle campagnes hebben een nieuwsbrief, een video of een sociale netwerkcomponent nodig, maar het vinden van de juiste balans tussen deze opties leidt doorgaans tot hogere succespercentages.

Een sterke internetmarketingcampagne voor de release van een nieuw album kan bijvoorbeeld bestaan uit een website over het album, dagelijkse updates door de artiest op sociale media en een muziekvideo die wordt uitgebracht op populaire videosites zoals YouTube.